torstai 14. tammikuuta 2010

Flush

Insinöörin kanssa avioitumisessa on sellainen huono puoli, että omat tekniset taidot tuppaavat ruostumaan. Ja minä en ole sellaista tyyppiä, että jaksaisin väen vängellä kaikkien laitteiden nappulat opetella, jos ei kerran ole ihan pakko.

Tänään olin puutteellisen tietämykseni johdosta lähellä joutua ns. liemeen.

Aamutoimilla kylpyhuoneessa vauva pitkästyneenä kurotti kinttunsa ja varsin harkitun oloisesti painoi kylpyammeen paneelin nappulaa varpaalla. Sen jälkeen kannen alta alkoi kuuluakin suhina. Kappas vain, amme alkoi täyttyä jostain venttiilistä, jota en ollut ennen huomannutkaan. Minulla ei tietenkään ole mitään käsitystä ko. paneelin käytöstä. Ei kun vaan hätäisesti sitten painelemaan kaikkia mahdollisia namiskoja. Ennen kuin sain vedentulon pysähtymään, olin huomannut, että
  1. kylpyhuoneesta saa kaiutinyhteyden olohuoneeseen
  2. paneelissa asuvalla naisella on paljon asiaa
Yksi asia jäi kuitenkin siinä vaiheessa huomaamatta. Tulin nimittäin sulkeneeksi vedenlämmityksen kokonaan.

Nyt sitten sormet ristissä toivon, ettei vauvalle tule ns. iso hätä ennen kuin tässä taloudessa tulee taas lämmintä vettä.

4 kommenttia:

jenni kirjoitti...

Minulle on käynyt ihan samoin, insinöörin kanssa laiskistuu opettelemaan uusia teknisiä taitoja vaativia asioita. Ihan uskomattomia on kyllä nämä tarinat kaikista vempaimista mitä siellä Japanin maasta löytyy. Uskomattomia mutta niin viihdyttäviä!!

Anu kirjoitti...

Kohtalotoveri! :)

Kenza kirjoitti...

Elämä Japanissa on varsin jännittävää :D

Anu kirjoitti...

Joo tää on tällaista tavis-kotiäiti-jännää elämää :D

Related Posts with Thumbnails